Followers

05 April 2010

~SaYaNg DiE~

hai,31.3.2010 genap sudah enam tahun aku bercintan cintun ng ayie boifren aku tuh...pada mule aku xpnh kire pn da bp lme, ttbe2 aku ase nk kire..aku msj cik abg tuh tny yg2 kte da bp lme?
dye kate kire a..haha aku kire la yg da 6taun la tol ke?btol la eca dye kate cm2..aku kate tipu a cm xcy je..dye kate cy la..np xcy lak..hehe ttbe aku ase nk  smbut anniversary, nie kali ke 2..last sambut pn taun 2006 or 2007 cm 2 LA..sampai la nie xpnh2 smbut n xpkr lgsg n xigt lgsg nk sambut..ttbe2 taun 2010 aku ase nk sambut n dye pn nk jgk..so ok la..aku pn oder kek kat my fren 2mggu awl..excited pnye pasal..haha..

31.3.2010/11.45pm

kek 2 d buat oleh wani..aku ske coz simple n sdp sgt2..yum3...aku g ambk kat umh dye pd 31.3.2010 lam kol 9lbh cm2,,
pastu 2 aku ng dye xtawu nk sambut ktne,coz x planing tol2..hehe, xpea ktne lpk kdai area umh jea,
cr pnye cr jmp 1 cafe br bkk,nme kdai 

amacm romtentik x nme kdai nie,hehe

sampai2 je kdai nie cr port mn nk duduk,org2 kt lam kdai terpandang2 aku n dye asl tah, cm pelik je tgk kte,xpea lantak la dowg kt situ..k da de tmpat duduk yg slese so oder la mnum fresh oren, apple satu..haha,

nie je menu kite,hehe
.
aksi2 syg nk makan kek so share la..hee

mari melantak,

aksi2 syg nk mkn, tp akhirnye berjaye d sttle sume oleh aku d rumah,

time nk baya je tuan nye kdaii berkate bnyknye kek, hehe..aku n dye senyum je, aksi ber sambung d rumah ku,
sambil di temani oleh mak ku..syg ku mmg da biase lpk umh aku smp tgh mlm bute, al maklum la sume da knl dye so xde hal la hehe..uh nk kate bosan kawan lme2 mmg xpenah la, owg slu tny aku xboring ke, umh dala dekat, hr2 jmp x boring ke? aku mmg xboring lg2 ske dea, 

BORING AKAN BERLAKU BILE, aku n dye bergadoh je,asl bergadoh je,secare automatik nye dye or aku kn ckp ee bosan la kalo gado, bosan kwn lme ke pe ke mmg xde a setakat nie alhmdllah..

KISAH DUKA DAN DUKA, mmg la de tp xde a truk smp nk terjun bangunan, kebanyakkan nye sume nye
suke,hehe, duke de tp xley cte bia jea aku n dye je tawu..hehe

mber2 aku ske tny pe petua tahan lme, wey mmg xde petua pn pemude jea, tah a xtawu a nk kate cmne,
aku sendri pn ase cm baru knl je..tp yg penting skli kejujuran, keiklasan,percaye 2je a kot..hehe..
selebihnye lu pikir la sendiri..pd sume doa kn yg baek tok aku n ayie kalo de jdoh, pjg umur, nk gak hidup bersame..insyaallah 2 sume tentuannye,pape pn aku syg kn dye..

ayieca

p/s: wt syg ku, i love u so much..

4 ulasan:

Anonymous said...

oit gile la ko aku mcm tak caye
je ko da lme dgn ayie, tengok gaye ko mcm brutal, tapi lam hati tanam member aku nie..hehe..

~ PIJA ~ said...

jage2...ayie tu PLAYBOY la..
hahahaha

~oLick_Ecaa~ said...

haha..sy plak ply girl..

~oLick_Ecaa~ said...

mangkok la ko..ble lak aku lam ati de tnam.aku lam ati de iman taw..haha

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates