Followers

27 May 2010

~APA SUH JADI~

moringg, td aku bkk fb...usha mber2 sume ok2,bhgia..ok la tuh...aku pn tumpang hepi, pastu aku belek punye belek tertgk lambang CROCS, ramai owg zaman skg mmg berminat n pengemar jenama CROCS,
sekarang bersepah sume tempat dowg jual,kat pasar mlm,up town,down town jgn ckp la mmg bersepah la kan, aku pn de bli satu, lps aku terbaca 1 blog nie psl kasut CROCS,
 terus aku berucappp panjang........APA SUDAH JADI,adakah nie 1 jalan untuk MENJATUHKAN AGAMA ISLAM, renung2kn n selamat beramal, TAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,,,,,,

lambang CROCS TAK ORI

APA sudah JADI, nie aku copy lam fb,
yg nie cm de sabdu yg sj d buat2 , n mlot dye cm besar ket
kalo tjumpe cmnie xpyh la nk bli,ngeh3
NIE yang ORI



yg ori de x ?
Nampak x berbezaan


So, xpyh la nk trus boikot, siasat la dlu,xpyh a nk sekap jarang je..
asl nmpk cm2 trus nk melompat xtentu arh,trus nk haram kn..aduhhh pls jgn sempit kn otak2 kowg,
ermmm!renung2kn n samat beramai..hak3..
ag 1,xori pn, de gak yg xde sabdu n mlot natang 2 x bp besar, so pe kessssss!!!!!!!!
dala,xpyh sibuk2 cr kesalahan owg len..lu pkir la sendiri

p/s: aku hanye berkongsi kalo slh tolong btol kn..tq.!

2 ulasan:

~ PIJA ~ said...

good info..dieorg ni mmg akan cube mcam2 cara nak jatuhkan islam..
mmg bangsat tahap longkang..!!

~oLick_Ecaa~ said...

gue menci tol a..dowg nie sj je,

fuck a golongan2 yg nk jth kn islam..

crocss terbaikkk

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates