Followers

10 May 2010

09.05.2010 AHAD..
aku nk wish selamat hari ibu kat mak aku yg tersyg,terima kasih sgt2 membesarkan aku jasa mu akan KU kenang hingga ke akhir hayat. i love u my mum muah2.!pastu kpd ibu wati, ibu nofi,  n mama ani n sume yg bergelar ibu samat hari ibu moge u all berjaya mendidik ank2 yg soleh n soleha
sebuk je upik tuh..!sgt2 romantik time nie my dad wish kat 
my mum happy mother day simple je but sgt2 best
mereka2 yg sambut mother day! 
aku pn mak jgk  tp mak cik la kpd ank2 buah ku
Sate Hj Samuri, sponser oleh k.lg.
ucapan yg ringkas tuk mak aku yg tsyg dunia akhirat

tiada yg lebih berharga lam hidup,hanya mak dan abah,
oleh itu, sebagai ank syg la mereka yg masih hidup hargai la pergorbanan mereka, yg bersusah payah mjage kite, jgn la time  mereka da xde, br la nk kesal kn pe yg da berlaku..sygla ibu2 anda jage la mereka cmne ibu bapa kite mjage kite time kecik2 hingga ke besar, i love my mum sgt2.!

1 ulasan:

~ PIJA ~ said...

cantek page baru..hehee

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates