Followers

18 July 2010

~AL FATIHAH~


15.07.2010, al- fatihah buat alice@ecah@aisyah coz dye telah tinggal kn kite sume wat selame2 nyee..
arwah kene demam denggi berdarah..aku doakan arwah di tempat kan owg2 yg beriman..al- fatihah,
pd yg singgah BLOG nie sedekah kan la al-fatihah buat arwah alice..

aku dpt tawu ari jmt 2pun sis aku yg bagi tawu..aku smp xley nk wt keje ari jmt tkejot nye pasal aku ambk half day ari jmt tuh..
arwah selamat di kebumikan di banting..
aku doakan tunang n family dye tabah la menghadapi dugaan ini, sume nye da TERTULIS...

1 ulasan:

~ PIJA ~ said...

sedeynyer...kerana seekor nyamuk lagi..al-fatihah

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates