Followers

26 July 2010

~BROGA HILL~

indah sgt,

SABTU ptg aku n fren g broga hill kat semenyih tuh.. mula2 dak2 nie plan nk g ahd pepg bute tuh, aku awal2 ckp kalo g pagi2 mmg aku xnk,lagi2 ari ahad..sebab kalo g ahd aku rase mst penat senin nk keje kaki kompom2 sakit punye..last2 2kr plan g sbtu ptg lam kol 5pm tuh..azie n rose ambk aku kat umh, nadia n rehan tgu kat sg.long berkumpul di sane..

nie muke2 yg turut hadir pd hari tersebut..hehehe..

Sape kate g sane free memandai je..kene bayar ok paking je a RM 2 heheehe,
g sane best..ramai owg time tuh, nk jln pun ssh..dala jln dye mencabar..4,5x aku jht..c rose a plg xley bla..smp muntah2..xtawu np, make sure b4 pg mkn dlu or jgn tblh mkn..kang lalok plk..

de buai tuh..


boley di kate kn kemuncak la nie..
pade yg blm pg, moh la pg..mmg best..view yg sgt2 indah n tiptop..da naek kompom xnk trun hehehe..
naek senang..nk trun tuhan je tawu bertape ssh nyee...smp bergolek2 aku samat xde pape... :) , pd yg nk pg xde sp nk teman ajk la aku,mst aku nk...


2 ulasan:

~ PIJA ~ said...

alamak..tak aci..dah pergi dulu..
memang bes eh g sini...akan pasti sampai jugak satu hari nanti..tunguuuuu

Miezah or gadesgigibesi saje okeh!xpayah cengat nk tangkap chenta sayang Sg.Petani plak nk panggil name2 lain.GeLi Mat tawu... said...

nanti ade rezeki kite kua ramai2 ya.

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates