Followers

06 September 2010

sELaMat HaRi RaYe


salam...raye semakin hampir,,minggu last  pastu raye..waaaa kejap je kn..alhmdulilah bj raye aku da siap sgt perfect bgus dye wt..mmg 100% ikut citerase aku..b4 this kalo aku tempah bj mst de yg xkene..tp this year sgt2 teruja mmg cun abes :) :) ..syukur alhumdulilah bnyk2, bisnes detox aku pn ok, bnyk permintaan, bly la aku top up asb aku....terima kasih bnyk2 kat mber2 yg oder ,samat menguna...arh shoping blm lg..br bli bj sehelai..time xde duet mcm2 nk bli..ble da de duet bnyk ambik ko smp xlrat nk bli..hahaha..pape pun mood shoping "sampai lebam"...last week aku dpt bonus yeahhhh..aku x bajet lgsg aku dpt bonus tahun nie..pape pun aku bersyukur sgt2 rezeki aku lebih tahun nie :) yg penting keje yg kite wt bia la iklas n jujur br la berkat ,aman dan selamat...wah bkn men lg stement aku kn...hehehe..ok2 aku nk ucap selamat hari raye maaf zahir dan batin...pd insan2 yg blk kampung tuh aty2 semase memandu, pandu cermat jiwa selamat okey...mari la kite sedekah al-fatihah buat2 insan yg pergi wt slme nye..moge roh nye di cucuri rahmat ,segale story mory akan tercatat di sinie..sekain terima kasih...hehehehe..


FrOm

3 ulasan:

Eija Mimi said...

wahhh cantiknyer page dy dah,...
paper pon nk with kat sya..
Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir & batin.. kalo smlm kter knal ada lukakan ati sya.. akk minta maaf byk2.. n akk maafkan sya gak... smoga syawal thn bermakna bg kter smua..

OLick SyaSya said...

cntek ey..terima kasih,selamat hari ry jgk kat dekat kak eija..sya pn maaf kan akk jgk..:):):)

Eija Mimi said...

miz u dik

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates