Followers

29 October 2010

maTe RM $$$$$


SEMALAM..dak site dtg opis aku..pasal aku da tolong dye renewal permit dye..hikhik..dye bg aku 1k..pastu aku kire2 duet 2 ckup x..*ok2 cukup*...n dye pn bla..aku xbla lg aku dok je depan pintu..asl tah smlm aku bly tertenggek lame2 dpn pintu..hahaha..aku tgk je dye bla sampai kat motor dye..pastu aku rase dye nk ambik kunci motor kot dlm poket suar dye, ttbe duet dye jatuh..aku pun diam je.. dalam ati..**adakah ini rejeki aku**...waaa tibe2 aku rase banyak nye nates2 selumbungi fikiran aku...aku pun diam je..ttbe aku rase waaa bertape berdose nye aku, YA ALLAH.....tah2 2 je duet dye yg ader..aku pun pgl frenki...frenki..frenki...duet ko JATUH xnmpk ke? kalo xnmpk aku ambik kang....!!!!!!c frenki mane2? bwh 2 a..xnmpk gak ke..kang aku ambik...lelelelele...aku pun tny frenki bp duet ko jatuh..aku suh dye kire time 2 gak..4rat..hikhikhik..kalo aku diam dpt gak ku shoping wekend nie, Mate aku da cmnie da RMRMRMRMRM$$$$$$$$$$$..hahahaha...walaupun xsmp 5mnt mcm2 terdetik itu ini..cume kite je  nk pilih baek @ buruk kn..hikhikhik..mnx2 kalo brg aku jatuh de a owg tegur, JGN la diam je..:) ;)


FrOm

3 ulasan:

~ PIJA ~ said...

naseb ko tak amik eca weih...

Dakjaat said...

itulah kitaran hidup.. orang yang tamak selalu untung.. macam saya.. haha! :D

Jangan terlalu mementingkan wang dan kekayaan. Kita sebenarnya dah kaya lama dah, kaya dengan akal yang bersih, kesihatan yang terjamin dan bagainya.

OLick SyaSya said...

pija: masih waras lagi nihhh :)...


dakjaat: 2a psl..tp yg buruk sume dtg dr kite..pape pn..pilih la jln Allah..pasti selamat :) :) :)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates