Followers

12 November 2010

Dapat Award dr EN.Mamat

 adudududu..dapat lagik...hehehe..nk senyum smp mana lak nie..xkn telinge lagi kot..huhu.
btol2 tgh boring, da kacau owg tp xde respon, myb dowg tgh sibuk bkeje..aku?xde keje nk wt ke?
mmg tgh xde keje nk wt..skg aku tgh lyn RADIO eraFM.huhu..kat opis aku skg sambil keje
bly lyn radio..coz bos aku kate radio ade kanapa tale kasi dengar, haiyak bos
kalo aku tawu lu mmg mau kasi aku dgr tahun lps lg wa pasang taw..hiayakk...

1.berikan 1 nick name untuk saya
ci gebu ok x

2.ucapan untuk pemberi award ini
Tq la..hang rajin bg aku award nie..

bagi award ini kepada 5 orang kawan kawan blog / followers


FrOm

5 ulasan:

~ PIJA ~ said...

eca, nanti buat laa award blogger paling cun..pastu bg kat along yer..tak bagi wa lastik lu nanti..hihiii

tahniah dpt award...rase diri mcm artis kan..walahh

Mr.Ket said...

tq..hehe

nina syakina said...

nnti nina buat ok... huhu...

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ shasha ni rajin la.. yg td pon, xwat lg.. hik3~ xpe2.. kumpul sekaligus la ye?? thanx yep~~ ^_^

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ shasha ni rajin la.. yg td pon, xwat lg.. hik3~ xpe2.. kumpul sekaligus la ye?? thanx yep~~ ^_^

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates