Followers

30 November 2010

MAHA 2010



Hari ahad lepas..aku ase boring sgt2..
aku mmg mls nk dok umh..dok umh asyik nk berangan je,
bek aku lapang kan minda aku g elok..
lepas melodi abes je..aku ajk my mom n my dad,
g MAHA,Mardi/UpmSerdang...centek la down pn nk g...
so 1 family g...

mak aiii,jem mmg teruk..padahal maha 2 belakang umh aku je,
aku xtawu manusia tuh sume dari mane?de siap bwk rombongan kiah lagi..
aku masuk2 je trus dapat paking..syukur sgt2,
tp yg aku heran de jgk manusia sgup paking jaoh2,
sampai bwk ank lintas higway, xbahye ke tu?...ermm

aku kua je dr kete, wow ramai nyeee manusia...berbagai bangse dan negare okey..
plus,plus,plus dgn bau keti yg harun sundal malam...sakit hidung i...
port first aku sampai adalah pokok bunge..coz aku masuk pintu satu,
berbagai2 pokok bunge ade, dr ovc pun de..tp mahal jgk, pokok bunge gred A kot..

pastu jln2 pergi tempat buah2 lak..dpt rase buah periieeee,
kalo nk ikut kn kat pasar borong lagi murah, tp xpe a..
aku dah sampai nak xnk aku beli jea,
 buah jambu,manga,betik,nenas,cili n tomato..hahahaahaha

 pastu aku jlan2 belah ats,port jual baju n mcm2 lah,
aku de beli kain cotton, kire murah la n ok jgk kain dye..
arituh aku de tgk dekat Mydin Shah Alam, baju kebaye,
sebijik n sejebik, kat sane rm 210 after diskaun,
tapi dekat Maha rm 160 bly kurang lagi...erm??????murah kan??

senang cite sape yang tak pergi lagi, bek pergi,
coz bagi aku ok la..coz dowg jual borong..
mcm2 product ade...n just pilih je n sane bnyk gerai harge berlainan...
so jgn tertipu dgn mereke itu..hati2...
erm kalo nk pergi elok pergi malam..xramai owg..hahahahahah

yang pasti aku nk g lagi skli..nak naik kude....
arituh tak sempat nak naek...Nak Q, mmg aku mls la kn...bek aku cuci mate..
hahahaha, k la..dada..muah3...


FrOm

9 ulasan:

Encik MamaT said...

kat sana memang mahal... memang ambil kesempatan btol... tapi kalau jalan2 ok la aku rasa.. hehe

~ PIJA ~ said...

teringin gak ni nak pergi...

kerangRebus said...

ala..xsempat nak g lagi..tgu sis ni baek demam..hop dpt pegi jugak..coz xpenah pagi lagi...hisy.
eh, ade jual baju batik tak sane?murah tak..hehee

HaNTwO said...

dengar ramai orang yang xsanggup tu..

ChiKeDees said...

rugi betoi...nun jauh kat kl tak kesampaian la...

AngahSayang2314 said...

uitt ramai yg gi sana MAHA angah jer tak gi w'pun x jauh ngan umah

LadyBird said...

bestnye kalau dapat gi sane..

Akram Razali said...

Try pegi ari tu...tp traffic jam x hengat dunia masa ari ahad ari tu.Trus cancel gi sunway..ha3

kozumi_ro said...

wah dh g yerk...koz sok and lusa kne g sbb lusa ade ptandingan cat show..nnt dtg la k...koz ada di situ^^..hihi sok kne dtg gak tuk setup smua brg^^

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates