Followers

03 November 2010

SELAMAT HARI KANAK2 SEDUNIA



SEMALAM..ank buah aku kate kat mak aku..mak-mak esok upik gi sekolah tak payah bwk beg..tak payah bawak buku...eh..eh..eh..c upik ni.n aku bertanye kepada upik kenapa plak xpyh upik...cikgu kate esok hari kanak2 sedunia, untie xtawu ke?cehh aku lak kene..hehe..erm mmg aku xtawu pn..SELAMAT HARI KANAK2...wat kanak2 sedunia..terutama wat UPIK,OYEEE,AMEY,EQA, DAN EISYA, TP SHARUL DA SEK MENENGAH KANAK2 GAK KE?..peaceee


..ku ingin kembali ke zaman2 kanak..


FrOm

4 ulasan:

Encik MamaT said...

selamat hari kanak2 kepada olick

~ PIJA ~ said...

sejak bile upik panggil ko auntie nih..bkn makcik ker? hahahaa

HaNTwO said...

huhuhu rindunya zaman kanak2...ade x hari bapak budak sedunia??

OLick SyaSya said...

en mamat: alamak i pn kene skli ke..


pija: ehem2..ayat kebe line la tuh..waaaaaakakaka..


hantwo : kalo nk wt la sndri..haha

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates