Followers

21 December 2010

knpe BE aku cmnie

siyes aku tak paham aku da dapat BE, tp BE aku tak penah di tayang kan.. 
tapi aku tgk owg laen nye BE,
de je sepanjang mase..asl erk..please help me.. kenape???? 
BE aku tak timbul2.. kalo rajin sila zoom ye...
en.MAMAT aku nk BE digi Cm ko.. ..
Mr.Nuffnang..bagi la...
tekanan aku DISITU..hahahaha
kalo tak silap BE aku adalah Era..
 tapi mane?tak nampak pun..HERAN..HERAN..HERAN..





FrOm

9 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 said...

tu.. ada je BE syasya.. cuma tatau la knp tulisan kaler ijau tuh duk atas drp BE syasya.. besenya xmcm tuh..
jgn risau ea?? ada je BE tuh~ ^_^

NuSaNa NoSa 91 said...

syasya~ 1st BE ke?? tahniah~ ^_^

p/s: jgn risau.. ada je BE tuh~ ^_^

SapaSapaJerLahhhh said...

nieya pon pening ngn nuff ni..xphm kdg2...:D

OLick SyaSya said...

to -> keen :: haha..kate nye tgh running..

heran jgk aku...asl tah..

ee nak jgk BE ku di tayangkan..



to -> sapa2jeah -> same la kite..tp lame2 mst phm kn//:):)

Encik MamaT said...

sabar2.. aku pun belum mengenali sepenuhya.. sabar.. mesti ada lagi tu... jangn risau...

HaNTwO said...

BE syasya ok je...BE tu ade time dia nak kuar ade time dia nak menyorok...biasala tu :)

OLick SyaSya said...

en mamat -> hehe,, kalo kuar ko klik2 taw... ko jgn wt xnmpk taw.hee


hantwo -> yke..dye nk men sorok2 erk..nakal...

Qaseh dalia adelia said...

congrats dpt dah be...hehe

Kenzo@MrConteng said...

tahniah sbb 1st BE an? hihi.. usaha lagi untuk dpt BE lagi..

sy pon ade satu BE mcm sya jgk, BE ERA.. tapi mmg jarang sgt nampak. kalau BE digi, celcom or nokia mmg slalu sgt dia kluar tp ERA mmg ssh sgt nk kluar...

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates