Followers

07 December 2010

korang cuba laa

sebenarnye aku da tahu lame da pasal ni ..tapi aku nk sharing kebesaran Allah S.W.T,
Aku teruja lah nk melihat berpuluh2 ribu kali..
okey cara2 dia senang je,
Cuba lihat pd titik pd kalimah ALLAH selama 10 saat dan alihkan
pandangan pd dinding kosong.. lihatlah keajaibannya. ...subhanallah..
rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini.
 


FrOm

8 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 said...

syasya nk tau tak.. sejk dulu, keen xpass ujian titik nih.. ha3~ ^_^

AngahSayang2314 said...

salam maal hijrah...

semua itu kekuasaan allah s.w.t.

aibaks said...

sori sya... aibaks da try.. tapi tak perasan pe yg sya maksudkan..

~ PIJA ~ said...

laaa...aku boleh nampak laaa........

cik bla bla bla said...

ee.nmpak la.ahahah

OLick SyaSya said...

keen n aibaks ayok..sapa yank xnmpak..abes la..

blum smp hidayat la tuh..hehehe

gurau jea..

tp yang pasti i boley nmpk..huhu

Suara Kalbu said...

Sya..

Akak pun pernah terima email pasal ni. Masa mula2 buat memang teruja dan rasa ajaib sangat. Memang kalimah tu akan nampak kat dinding bila akak alihkan pandangan dari titik tu.

Kuasa Allah kan.

Pada yang tak nampak tu, pastikan anda lihat di dinding yang kosong lepas tumpu pada titik tu. Jangan plak tengok atas rumput ke, karpet ke hihihih

hana nabihah said...

alhamdulilah baru nampak..dah 4 kali try..

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates