Followers

22 December 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

Hye..selamat malam fren..laju2 aku ambik tag segmen jom berkenalan dari mokcik KEEN ..
SEBELUM dye majuk n nges tak henti2 bek aku wt cepat2.. hehe jgn mare ye KEEN...

Tuan Asal Empunya Segmen Jom Berkenalan ialah 


so bile da de tag mst de soklan2 menusuk kalbu.. so pe lg.
mari la kite menjawab dgn iklas..hehe

-Apakah status anda-
status i..i single lg n tak kawin lg..tapi da de bf..hehehe

-Ceritakan tentang diri anda
omg soklan ssh nk jwb nie..so aku ringkas kn aku sowg pekeje yg sgt rajin..
aku kuat majuk, kuat terase, n cepat sentap..hehe

-Ceritakan tentang Blog anda-
blog aku simple je..penuh dgn emosi yg indah2 belake..

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
bagi aku ok la..bnyk info yg bole di pakai..

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog-
Nasihat aku..jgn la copy paste ayt owg..blaja wt sendri..hehe..*JGN MARAH*

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
RASE nye cm tak de je..kalo aku senarai kn keunikan blog aku,
kang owg kate aku syok sendiri..so lu pikir la sendiri..haha

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
sampai aku rase tak boring..bila da boring sume bende tak menjadi..
so menulis selagi hayat di kandung badan..


aku nak tag dekat owg2 yg DI AGAP RAJIN..hehe



FrOm

6 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 said...

alaaa.. baru nk majuk + nanges2, tetibe xjd plak.. tehehehee~ ^_^
yezza~ td kak pija majuk ngan keen sbb xtag dia.. tup2 dia dh kena tag nih.. yeahhh~ gimme 5 la syasya! ^_^

OLick SyaSya said...

uh samat laju2 ambik//tidak banjir blogger..hahah

haha..kak pija hang tuh..saje2 nak majuk.nak manje2 ng u la 2 keen..hehe

gime 5,6,7 la keen..hehehe

:Cikgu Akim: said...

adeh..patutla tersentap baca entry ni!kui3..gurau ja..salam perkenalan dari saya..kalau rajin lawat2 la kawan2 yg da join segmen ni k!sentap..hehehe

nazirulhazwan~ said...

paling pantas kot jawapan.haha

~ PIJA ~ said...

wa di tag.........suke2...

keen..i majuk manje2 gaban jerkk..

MIMIE AIZA said...

selamat berkenalan :)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates