Followers

24 January 2011

Batuk Ceme2 Deman

salam, sekarang memang musin demam la..1 family aku batuk2 n ceme2.
dowg sume da g klinik... tp still tak elok lagi,
yang aku nie pulak..klinik pun tak pegi,
pe kan lagi makan ubat.. aku mmg tak suke makan ubat,
kalo makan ubat..mesti segale2 bulu aku akan naik n muntah,

 last week lagi aku da stat batuk2, ceme2..
mmg aku tak larat sangat2 sebenarnye..
tapi aku tetap nak g keje..walaupun aku di pakse balik, n suh ambik MC,
tapi aku tak nak..aku mls nak dok umh..boring2...

bila a aku akan sembuh nie..kepale aku rase da tinktonk² da nie
aduhh..doakan semoge aku cepat sembuh. :(




FrOm

6 ulasan:

Firdaus Alim said...

sian dye

Encik MamaT said...

ceme2 pun kje ke.. alahai... dok rumah byk2 rehat... hehe...

aibaks said...

musim kot sekarang ni.. byk2 rehat la yer fren..

Lizzie Yasmin said...

Jom pi makan ABC hahahha.. dah tak suka makan ubt, kita mkan penyakit plk..

HaNTwO said...

moga cepat sembuh aminnn!!! :)

AngahSayang2314 said...

kalau macam banyak kan rehat yee.. minum air kosong ok dear... nanti sihat jom kita makan abc tul kat liz

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates