Followers

14 January 2011

hadiah tertunggak

samat pagi.. lame nye aku tunggu hadiah tertunggak aku tuh,
 bezday aku tahun lepas bulan 11,
semalam baru dapat..

dapat pulak suar, sememangnye,
aku dapat blackbery, tapi memandangkan,
hanpon aku masih ok, masih bole snap gmbr, masih bole ber 3g,
masih dalam keadaan yg sgt baek, aku tukar permintaan nak laen..hehe,

sehelai suar levis, wang tunai sebanyak perlu di sersorkan... 
bahye nok kalo tulis..hehehe, tq syg..walaupun lambat..hehe..
punye la payah nak cari..sume aku tak berkenan,
levis2 sekarang dah tak menarik,
dari mid, pastu ke garden, pastu ke ts.
last2 dekat sunway jugak terkenan...hehe



FrOm

8 ulasan:

niesz said...

wa..nice la.lame da xdpt adiah besday..

apek poyo said...

wahhh...best eh..bole minta tukar hadiah..ekekekek

HaNTwO said...

untungnya.....ni yang jeles ni!!!

OLick SyaSya said...

apek poyo : haha bole je kalo nak..hehe

~ PIJA ~ said...

sejak bile adik aku jadi pemurah nih...konpius seketika..

KELI OH KELI said...

epy besday..walaupun wish lambat...doakan selalu kamu hepy2..

Lizzie Yasmin said...

wow... hehehe klu aku pilih BB jugak kot, tnpa tuka.. hahaha

NuSaNa NoSa 91 said...

ecehhh~ hadiah drp yg tersayang ke?? hik3~ ^_^

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates