Followers

13 January 2011

Noh hujan&properties burger mcd

salam sume, kerana Noh Hujan aku makan Properties Burger Mcd,
 mesti korang tertanye2 kan, kenape Noh hujan,
kenapa Tak artis laen...Betol TAk...hihihi

camni cerita nye..nak ikut kan aku memang tak makan properties burger nie,
sebab aku tak suke bende2 yg pedas n panas, 
properties burger kan sos dye black paper, aku mmg tak makan,

tapi di sebab aku berjaya meneke,
 Noh Hujan berasal dari mana n tepat skli jawapan aku,
aku dapat properties burger mcd..hahaha

jawapan aku: Noh Hujan Berasal Dari Sarawak



FrOm

3 ulasan:

Lizzie Yasmin said...

lebih tepat miri sarawak.. hahaha.. aku tak suke burger tue.. better lgi Big MAC hehehe...

~ PIJA ~ said...

mesti mkn dengan ayie nih..

NuSaNa NoSa 91 said...

woooo~ syasya teka ktne?? =.=

btw, tahniah tau! ^_^

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates