Followers

27 January 2011

u garang..!!

Baru ko tawu aku garang ke..baru sekarang ko nak tawu perangai aku ke..
haha..kesian3..selame nie aku diam, 
aku tak ambik port aku tak kisah kowg naek lemakkan.
 dala..cukup la..aku bole saba selagi bole. 

sekarang aku da tak bole saba..aku pulak naek lemak..
 best tak..mesti bestkan, aku tunjuk perangai aku sebenar..
mesti kau selese gila kan...hahahaah

padan muke sama ko.. YESSSSS
Baru ko tawu..aku nie kuat sentap,
kuat marah..kuat membebel kan... so ko hepy kan..!!!!

ko yang mintak aku cmni..ok la tuh..
so jgn banyak bunyi lagi yer..tq..tq.tq. wahai STAF² ku..!!!!
jangan nak tanye kenape aku macam nie..
jawapan sume de pada KAU

FrOm

6 ulasan:

Encik MamaT said...

wah.. garangnya :|

FariehanIbrahim [LBC] said...

saba2, hehe!
bese lar tuuu, mnusia nie kalu kte xgrg kn, dyeorg akn naik kepala plak kn, ish!

~ PIJA ~ said...

takot i....:)

CaLiNa™ said...

ehehhe
yes
yes
aku dah lama tau kau garang babe
ehehehe

CaLiNa™ said...

heheh
aku dah lama tau
ko mmg garang pun

NuSaNa NoSa 91 said...

syasya~~ keen takut.. uhuk2~ T__T

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates