Followers

01 February 2011

Gong Xi Fa Cai

aku nk ucap kan Gong Xi Fa Cai..
dekat Bos Ku, Mr.Woo, Mrs.Tan, 
N Staff cina
Ms.lim,Ms.Caley,Mr.Mok,Ms.Caloy.
Banyak lagi aku nk senarai tapi takut over limit..ahaha

Tq so much, Bagi Limau, Coklat, Ampau N Bonus,
N tq sgt2 Bos aku firstime Gaji aku 27hb Dah masuk..i like oke,

aku de lagu serangkap dua yang aku hafal sudah,

Hon sai Tui,Hon Sai Tui
Hui Can Lan Pui,
Nak la Nak la..Nak la,
 Suh wa Suh wa, Cam Sen toiiii

aku tak sure aku aje ni btol ke tak..tapi aku hari2 dgr n  da naik Hafal..
haha.. macam2 lagu da Hafal, Tapi yg nie Paling melekat dlm Pale otak aku,
Gong Xi Fa Cai

FrOm

5 ulasan:

FariehanIbrahim [LBC] said...

wauuu~!
siap hfl lagu tuuu, gud2!
hepi CNY. ^^,

nub said...

hepy CNY..=)

fiq said...

hepi chinese new year to all chinese =D

NuSaNa NoSa 91 said...

sya~~ nk angpau satu! hik3~ ^_^

slmt tahun baru cina kt semua.. ^_^

♥e'in♥ said...

nk angpau..................

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates