Followers

23 February 2011

rindu burung

Rindu Burung...
burung sape aku rindu nie..
aiseyyy,
heheheehe,

actualy aku da lame nak bele burung,
tak cy tny boifren aku, haha..
dye suke tny wtpe nak bele burung,
tah a..aku mmg nak bele burung tp tak de motif..
saje suke2 nak bele..

aku ckp kat mak!..nak bele burung..
mak tny burung pe u nak bele,
tah a..aku pun tak tawu.. 
burung pe aku nak sebenarnye..

aku g kedai burung..
aku tengok burung2 kedai tuh sume gelap,
sume hitam je.
lame2 aku tengok sakit mate lak..
toke kedai tny,
u nakcari pe.. 
aku ckp nak burung yg cantik2 ..
tp burung pe.. sume cntik loii...,
tah la sume burung2 kedai dye aku tak suke..

arh da lme aku cari burung,,
tapi sume tak menarik..sume aku tak minat..
susah² sgt..kang aku cari burung punai kang..
hehehe..tipu je..ngeh3..
FrOm

4 ulasan:

AngahSayang2314 said...

burung?????

Adii NakHeran said...

hehehe,, burung helang la,,
baru best ckit,, ^^
jinakkan dia kalo bley,,

~ PIJA ~ said...

bela burung yang jinak-jinak merpati yang bila mana dipegang juga BERDIRI..!!!

DaK CoMoT said...

rinduuuuuu.....burung merpati comel!

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates