Followers

28 February 2011

tercium

 ari jummat lepas 25.02.2011/6.00pm
balik keje singgah pasar malam,
dekat serdang,,

da sttle membeli belah dekat pasar,
aku pn dengan jalan lengang lenggok,
ala2 sopan.. menuju ke park kerete,
uhhh jantung laju dundap²
bila tengok kerete lain ciom bonet swift aku tuh...

terus berlari aku,JanTan tak guna,
bole dye tak nak keluar, n kate sedikit jee.
acik ko sikit..walaupun kerete ku tak kemek,
tapi calar taw.. kalo nk cat mau 200,

myb aku pompuan dye pn merayu n terus kate tak de duet
nak bayar n siap kate bole polish la awak...
lagi pun tuh cat kete saya meletak kat awak nye...
awak tengok kate saya..kemek teruk depan,
lagi pun ni kete abang saya...
tolong la paham..  eh2... aku tak nak paham,
yang aku nak ganti tuh jeee
oo tak nak ganti erk..ok2..

hampir 30mnt.. cerite punye cerita,
aku tetap nak ganti..aku tak kire, time tuh,
ramai owg nampak.. sume owg suh dye ganti,
kalo tak nak ganti wt repot.. caya la pakcik2 backup aku,

tuh la laen kali jgn gunakan telepon,
semase memandu, kan da terciom,last2 dye bayar rm200 dekat haku, 
 WNQ 71XX jage² ey,,menredah jee...

FrOm

2 ulasan:

niesz said...

xsuke kalau org tu drive smbil on d phone..bawak terhuyung hayang mcm org mabuk..bahaya tul..

Qaseh dalia adelia said...

muehehe bagus yunk ! tuntut balik !

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates