Followers

25 March 2011

terima kasih mak & abah...

setiap jumaat mmg aku tak de transpot tok pergi ke keje.. setiap jumaat jgk,  
aku makan biskut or roti je..syukur alhamdulilah de jgk makanan tok di makan,
tapi setiap jumaat aku rindu nak balik rumah makan..asl hari jumaat mst aku tak dapat,
makan lunch di rumah dengan masakan mak aku..tapi beberape minggu nie.. abah aku,
tolong anta kan bekal tok aku... so terima kasih wt abah n mak aku..opis mate aku,
suke cakap aku nie anak manja, g keje owg anta kan..balik makan orang ambik,
kadang² abah aku sampai awal dye sanggup tnggu aku..kadang² aku kesian hari²
abah aku anta & ambik aku setiap hari..aku nak g mn² dye bwk kan... dye mmg
tak akan bagi aku g sendri... aku kadang² kesian n sedih jgk.. tapi nk wt cmne,
da dye nk anta....aku mmg tak nak dye ssh nak anta aku.. kang aku ckp
tak payah lagi mesti abah aku kecik atykn... k la aku nak lunch bekal yang mak aku masak nie.
FrOm

7 ulasan:

Ujang9897 said...

sama2..=)

AngahSayang2314 said...

wahhh untung la... rezekiii ...kalau angah pun nak gak macam tueeeee

Gadis Ini said...

Ujang9897 --> hehehehe

AngahSayang2314 --> tuh la tp kesian.. syg mak abh..hehe

Miss PIJAOSIX said...

alahai anak omak.....!!!

Gadis Ini said...

Miss PIJAOSIX --> anak omak yg baek..hehe

NuSaNa NoSa 91 said...

waaaa~ post ini m'buatkn hati keen melonjak2 nk blek rumah.. bila la nk cuti nih~ hu3~ T_T

+akufobia+ said...

hee.sayang balik kat makabah.muahh.

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates