Followers

11 April 2011

BAJU koyak

eish terasa geram la.. nie la kalo beli barang on9... last week aku de beli baju.. tapi hampeh,
b4 bank in nk je inbox aku.. after bank in senyap lak tuh dala aku bank in lebih..
coz nk tranfer cimb klik tak ley lak.. aku bank in biase.. 
last² balance aku tak nak return balik,jual baju koyak lak 2...b.o.d.o.h la c.in.a nie..!! 
laen kali bagi la tahu, aku msj dye tak nak lak reply...adoii pe la nasib,
kecewe la dengan sikap manusia cm 2.. pentingkan diri sendiri je..
terima kasih sangat² la yer manusia² yang tak berhati perot....


FrOm

2 ulasan:

GaDhiS TuLiP said...

giler r...tertipu dgn bju on9.....tulah nama org ckp...."org nk meniaga awak pun sebok nk meniaga..tp awk meniaga hangat2 taik kucing jer" apa punya olang la tuh kn..tak baik btui

Gadis Ini said...

tau xpe..bia Allah je bls..
smp im dye tak rep?

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates