Followers

29 April 2011

FOLLOWERS 777

Tahniah wt followers BANGHAS

eee.. cm tak sangke aku de followers seramai 777.. aku mmg da lame tak folo owg and dalame tak BW sapa yang folo aku tq so much,dapat kat boss aku  No.777  memang dye g tikam ekor dulu,hehehe...  bagi aku followers ramai pun tak guna..kalo gaye penulisan yang tah pape..macam aku pulak  lebih kepada PERSONAL..hehehe.. blog aku mmg susah nak keluar n3 informasi terkini...hehe... aku nak ucapkan.. tq so much kat kawan² yang sudi comen n3 aku n jejak aku..love u all, muacx :))* bobaiiii...

p/s: baru followers 777 pun nk keco kan.. owg laen ribu² rileks je..cewah aku pn nak jugak update..tak salah kan..hahahaha.. :)))
 
FrOm

4 ulasan:

AngahSayang2314 said...

wahhh dah ramaiii oooooo

tahniahhh

girl nanti mesti miss uu kalau apa2 just put my drop email jer yer...
rina_2314@yahoo.com

Gadis Ini said...

angah -- tapi angah tetap mantop..
folo ramai..n3 pun best.. ;))

Encik MamaT said...

ramai.. hehe... tapi sekarang dah jadi malas nak update.. malas nak bw.. hehe... jangan malas2.. aku malas takpe.. hehe

Suara Kalbu said...

Ramai tu ....

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates