Followers

18 April 2011

kembali sihat

4hari sakit menanti..4hari serangan bertubi².. rase mcm nak mati pun ade!! seksa nyee...
stat kamis lepas, rase badan da sakit² kepala da heng gle..cm memori card full je,
balik keje, rase da tak berdaya lagi.. da lemah tahap dewa, rase nak cl ambulans je,
bwk aku g hospital.. ptg tuh aku sempat g klinik G.U.N.A, kire fistime, aku btol² rase
tak nak sakit.. nak cpt² g klinik & sembuh...  aku just,demam,batuk,seleseme 2 je,
nie kire firstime demam yg btol² teruk..selalu arini deman sok mst baek.. 
nie tak cm degil semcm je..& firstime jugak aku makan ubat abes,
totaly da semakin sihat alhamdulilah,  itu yang aku nak.. tak sanggup nak demam² lagi..

FrOm

4 ulasan:

nub said...

alhamdulillah... =)

NuSaNa NoSa 91 said...

alhamdulillah~ dah2.. syasya kena rehat byk2 tau.. kurangkn tension2.. kang sakit blek~ syafakillah~ ^_^

p/s: keen dah ada fb~ ^_^

Gadis Ini said...

nub --> tq..


NuSaNa NoSa 91 --> itu la tq keen,
pe link dye..bg la bole add..hehe

Ujang9897 said...

jgn kenduri aku nanti demam dah..=)

dtg jer la..kad nk pos tak sempat..esok tepek entri kat blog peta k..=)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates