Followers

12 April 2011

spender terselit

hai.. spender sape yang terselit tuh.. haha..n3 aku tak de kene mgene dgn spender daa...
tetibe terasa lame tak bw.. dulu trafik aku nak kate tinggi sangat tidak la..
sehari dlm 3rat jgk la...makin lame makin pupus trafik aku, adoi.. sadis...!!! 
samat cuticuticuticuti aku tak boring,

sabtu lepas aku agk bonda&ayahanda aku g shoping,samat dowg nak..yeh!!
ya ampun da lame sgt terasa tak per abes kan duet,semenjak ayie da jaoh baru la reti nak menyimpan,TIDAK asal gaji je beli tuh beli nie.. kadang² beli baju sampai skg bj aku beli tuh tak pakai...time beli tengok cntek.. balik rumah aduh cm tak berminat langsung nak pakai.. last² wt lap lantai.sangat MeMbazirkan...

ari ahad lepas planing nk g piknik dgn family ayie.pagi tuh cuace sgt² la bgus.. time otw ujan turun da,alahai igtkan hujan gedik² santai..tapi hujan sampai ke petang da...last² mood bertukar ke pagi syawal,sebab aku singgah umah makcik ayie.. dowg siap wt nasik impit,rendang, kuah kacang, pehh!!sodap..time tuh aku terlupa ayie sekejap..haha..
 tapi..tapi..tapi.. aku kesian dekat dye..  aku phm perasaan dye kat sane... 
itu hanya semantara, semoge ayie ku cayang cayang cayang tabah di sane..hehe..

FrOm

5 ulasan:

josrevalution said...

salam...lawak plak entry spender terslit..huhu..keep bw yer..folo u blog..pls folo back..

cara mudah dapat backlinks sebanyak 6,103,515,625!

Lizzie Yasmin said...

picnic dlm bumbung lar jawab nya.. sedap tue.. mkn plak time hujan...

Gadis Ini said...

josrevalution --> kelakar ke?hehe
tq folo mw?but nk folo u xbole pn



Lizzie Yasmin --> bumbung pn bumbung la jnj makanan sodap

♥e'in♥ said...

alahai.. ayie kamu b'ada dimane.. :)

nazirulhazwan~ said...

spender selit??dem, klu pakai g string mmg la slit, hahaaha <-- komen xde kene mengene entry, hehe

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates