Followers

20 May 2011

kerja minggu lepas

minggu lepas

bos:  u tolong g google print borang bla..bla..bla..bla..bla 
aku:  okehh
bos:  mcm ne ade tak? kalo de print lebih kasi mok isi nie sume
aku:  okeh..  nah bos panggil i bagi u isi
mok: u isi kan.. i bz bnyk keje
aku:  tak bole bos suruh u.. lagi pun i keje sini tak penah isi borang selalu mrs..bla..bla isi.
mok: (berkeras suh aku isi) 
aku:  mmg tak kan buat...sbb aku keje sini mmg tak penah isi borang.


borang di perap kan..1 week, sebab tak de sp nak isi.. nak suh aku isi mmg tak dapat la
jep.. bukan keje aku nk isi² borang nie...


jumaat 20-05-2011

bos:  datang pepg tny borang mana dah siap, 
mok: bole pulak tny aku mn borang dah siap isi lum
aku: kan bos suruh u bukan i, mana la i tawu,
mok: ckp kat bos aku tak siap kan keje
bos: ckp bahasa cina ng mok..(nada kuat n bising²)
aku: langsung tak paham diam jea(gelak jahat) tp aku tawu bos aku marah gila,
         tapi kompom bukan kat aku... kat mok..heheheeh
mok:  mana borang i kene isi sekarang
aku:  padan muke ko(dlm aty) kan aku da kate bos suruh ko isi tapi ko sibuk layan   
        mamat  korea,  smp lupa tangungjawab sendiri..mok igt bos nak marah aku la tuh, 
          mok ko lupe ke  aku nie anak emas..hahaha
mok:  smp sekarang berdiam diri ng ku..hahahha
aku: mls nk ambik port nk tacing ke ape sket tak heran podahhhh la lu...


bukan bnyk borang nak kene isi pun, 1 je.. tapi nak suruh aku..last² telinga kau bernanah kene tiau kan..  hahahahaha..tapi kalo nk ikutkan bole je aku tolong dye isi kan..,tapi aku mls.. sekali aku da tolong isi kompom pas nie aku kene isi lagi.. so baek aku wt tak port lagi baguss... 




               
               
FrOm

0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates