Followers

21 June 2011

S E M A K I N B E R D E B A R

ouchhhh... tak suka nya bila perasan terdudap-dudap datang.. aduhhhh.. bole tekanan taw....
aduhhhhh geram nyaaa bila piyed datang. segala bapak atok nenek jerawat mesti nak timbul....J E R A W A T!!!!!!!!!!!!!!!! aku benci ng ko.. benci benci benci..... eee tak suka nyaaa...
kenapa awak datang time² mcm nieeeeeee.. nape tak tunggu lepas 25 ke.. eeeeeeeeee.!!!!
jerawat awak tawu tak saya rela sakit kepale dari awak dok timbul² dekat pipi saya nie..
tekanan taw saya... banyak bende saya nak kene pikir.. tapi sekarang kene lebih focus dekat awak..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! i hate u J E R A W A T (musuh ketat),

 date debaran 25.06.2011..huk ::)) poyo je..
Now tunggu my lovely balik.. rindu bangat sama kamu tawu takkkk....
sume da siap.. now tinggal nk follow up dgn mereka²  yang sepatutnya S A H A J A,
yang pasti debaran semakin terasa(cm ayt af je) hak tuiiii....... nie cmne nk keje nie 
H A T I    i tengah kencang laju nyaaaaa... adoiii..lusa aku akan mula cuti sampai 26.06... nak sttle kn pape yang tertunggak.. semoge majlis pertunangan aku berjalan dengan lancar
Ya Allah kau permudahkan la segala urusan Hamba mu ini Ya Allah...  
Amin Amin Ya Rabbal Alamin
 hehehehehee





FrOm

2 ulasan:

Puan tia said...

wahhh hbsla awak..haha jerawat tlh menguasai diri..huhuh

Gadis Ini said...

puan tia --> tuh la i hate jerawat..
ta pe ta pe.. sok sapu krim 3kilo oke kot..heheheeh

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates