Followers

01 June 2011

S A N G P O N D A N bercerita

STATUS  
wahai jantan....jangan ingat klu pondan komen kat fb atau bbm je kiteorg tegile2 kan ko ye...bukan semua pondan gile kote so korg pun jgn la nak berangan pondan hadap sgt kt korg...oooiii...aku x hadap la jantan klu duit hormon aku pun separuh dr gaji korg...ingat ye kami pun manusia punya akal n waras utk bezakan binatang,jantan n lelaki.*mood feeling diva sambil tgok sijil2 saham yg ade.ko ader.surat pajak ade le!

AKU tergelak kecil bila pondan tulis cm 2.. aku suke ayt dye yang last 
" ingat ye kami punya akal n waras" bla..bla.bla tak payah baca...pe maksud ko tuh? kalo da jantan² jugok..bakpo duk jadi hok pondan supo hok tino itu....hahahaa. kelakar tengok gelagat 
S  A   N  G    P   O   N   D   A   N    tengah hangin ayat mengalahkan POMPUAN Je..hehehhe     




FrOm

3 ulasan:

caera puttih said...

AHAHAHA. tak boleh blah ayat !

Encik MamaT said...

apasal entry ko beberapa kali melibatkan pondan.. hahah...

duit tah daripada mana.. hehe...

Hanif Idrus Blog said...

Dunia sang Khunsa... hahahhaa. Kalau tengah marah lagi teruk dari lelaki sebenarnya..kekekke
http://hanifidrus.blogspot.com/

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates