Followers

04 August 2011

Pe Cer erk?

bende2 kecik bole jadi besar kalo manusia tak reti nak jage aty owg laen....puihhhh...
agak menyirap btol a ng minah nie..suke2 dye je nak bg bbp aku kat owg laen.. 
ko igt sume owg suke ke care macam tuh...pe masalah bf ko nie.. 
sibuk sgt2 nak add aku np?aku tak kisah lagi kalo bf ko nk add fb aku..
aku agk geram bila dekat bbm aku pn nk add?sibuk nak PANTAU aku  tuh np? 
ko igt  ko fren ng aku..bf ko bole jd fren aku..tak dapat la jep...(aku mmg tak spoting)
so what?ee tak suke la kalo owg tak knl add2 aku nie...opss lupe... 
geng2 tingkap mmg cm gitu prinsip nya...yuks....so jage a bf sendri jgn nk sibuk
pantau2 owg..im really jijik bila sibuk nk tawu hal owg laen...


p/s: Plz dont disturbing our luv relationship okeh!Please respect us !

5 ulasan:

apek poyo said...

bawa soba poso nih..huhuhu
dah waktu berbuka nanti mkn puas²..huhuhu

hye, olicksya here :) said...

apek poyo --> ops pulak..hehee
nie story smlm sj nk gblog kn arinie..hahahahaa.... btw thax

Miss PIJAOSIX said...

agak2 marah je..cpt2 tadarus eh..

nub said...

baik tuan. haha

hye, olicksya here :) said...

miss pija --> t i tadarus ye..kalo tershadu sgt cmne? bole jd ustazah pilih x..hehehe

nub-> hehehehe..

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates