Followers

24 August 2011

selamat hari raya & salam merdeka


salam sume blogger & readers, arinie gadis x sihat(gadis gitu)hehehehe...
nie n3 terakhir gadis tok bulan Ogos,gadis mula stat cuti 26 - 6hb..
lame nyaa gadis cuti, tak tahu la nk g mn.. nk cecuci mate laaaa..huhuu,
semperna bulan yang baek nie, sape2 yang mengenali diri nie: olick,sya,eca@gadis ini.. 
nak mintak maaf banyak2 kalo selama diri ni mengenali uolss de salah n silap, terkasar bahase,terkutuk, tercarut, ter ter la..  mintak ampun banyak2 oke :(((

pada sapa yang da stat cuti samat bercuti, pada yang balik kampung aty2 di jalan raya,
check  kete/motor dlu...yang paling,paling paling penting pandu cermat jiwa selamat, 
ingat la owg tersayang..semoge uolss selamat smp di destinasi yang di tuju amin :)))))))
n tak lupe jgk.. selamat hari merdeka yang ke 54... yeyeyeh..horay.. horay.. 
semoge negara kite terus aman dan damai....Amin...

siyes skg mmg xde mood nk wt keje.. aty dah melayang kat suasana pagi raya...
terbayang lak, rendang, ketupat, kueh sepit atok gadis, 
alahai rindu pulak kat kampung gadis yang xseberape tuh...hak3...
duet raya belum tukar lagi..adeh kalo skg g bank bole ag ke tukar?
yea kn owg laen b4 puase dah siap tukar,hehehehehe.. 
pape pun taun nie rezeki alhamdulilah.. bos Bagi gaji cepat n bonus..
so buat ank2 buah gadis jgn nk mengepau lebih2 sgt erk...
makdak mu nk kwen nie hahahaha 


n tak lupe jgk dekat Kak Pija  tahniah akhirnya dpt jgk u keje tuh..
tidak setiap kali smyg teraweh mesti u cite psl keje tuh..akhirnya dpt jugak rezeki bulan ramadhan,Tahniah2 :) p/s, kot2 first gaji tuh jgn la lupe mekdi ke, nandos ke, hahaha :)))

akhir kata,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

&

SALAM MERDEKA YANG KE-54




1 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

ye yang...i syukur sgt2...jgn lupe bg i duit raye gak ye...hihii

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates