Followers

08 August 2011

Tomato vs Terung(TT)

aduhh tengah bosan niey... tomato dgn terung mana lagi sedap... sebenarnya aku tak penah
makan terung or tomato..bila nampak je buah2 tuh terus aku tak jadi nak makan..
aku tak suke sayur yang lembik2,lagi2 berair2 nie...TAPI ramadhan kali nie..
buat pertama kali nya.. aku bedal terung n tomato,tak sangka sambal terung rupa nya sedap..
dlu kalo mak aku masak lauk yang de terung n tomato mmg aku tak akan makan,,
memang aku g makan kedai, hahahaha... tapi sekarang aku cinta kan sayur²an
kalo makan skg nie mst nk de sayur, dulu tengok sayur pn takut..kalo bole nk lari keliling rumah..
pe a aku nie kn makan sayur pn takut... hehehee oke a nk balik dah nie..
samat berbuka puase buat mereka yang singgah belog aku nie..dada.. :))

hehehehe



2 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

aduh.....tomato laa sodap......!!

gadis kepastian said...

sedap la tomato....makan wat air asam..peh pecah air liur taw....

jemput la jejalan ada tudung murah2..

http://lalinklife.blogspot.com/2011/08/natasya-cotton.html

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates