Followers

27 September 2011

Ayat2 Manis Semasa bercinta. haha!

1. ‘ Tiada siapa yang dapat memisahkan cinta kita ‘ – Wah.. Cam tuk nujum plak diorang ni kan. Boleh tahu bahawa tiada halangan untuk terus bersama. Tapi kebiasaannya yang berlaku tak sampai 2-3 tahun kahwin , habis.. Jadi janganlah takbur sangat , sebab masa depan bukan kita nak tentukan. Mungkin kita mampu merancang tapi Tuhan jua yang menentukan..

2. ‘ Akan kubina mahligai indah untukmu ‘ – Ayat ni pun tak boleh blah gak.. Kalau diri tu jutawan cam Mark Zuckenberg takpe gak. Ini masih bersekolah lagi. Seluar dalam pun mak bapak belikan. Ada hati nak buat mahligai konon. Dah besar nanti, rumah kos rendah pun belum tentu mampu terbeli. Janganlah berkata sesuatu yang tak logik dik oit…

3. ‘ Kita akan bersama hingga ke syurga’ – Ni pun kelakar juga sebab yang menuturkan kata-kata tu sembahyang pun jarang-jarang. Dah tu time ber’couple’ tangan merayap sana sini.. Camne nak masuk syurga tu, tapi mungkin lah kot kalau sempat bertaubat tapi kalau mati masa tengah lari ditangkap khalwat camne plak ye?? Wallahualam.. Hanya Dia yang Maha Mengetahui.

4. ‘ Keranamu lautan api sanggup ku renangi ‘ – Pergh cukup hebat penangan cinta. Sanggup berkorban nyawa pada cinta tu.. Tapi bila kena tahan polis/ penguatkuasa lain pula ceritanya.. Kononnya tak kenal dengan pasangan tersebut.. Baru kenallah, jumpa tepi jalan.. Macam-macam alasan diberi. Tu belum lagi pasangan kena musibah dengan penyakit.. Memang kena tinggalla gamaknya..
ayat dak2 sekarang!!!!puiiiii

p/s: siyes slme aku couple xpnh kuar ayat cmnie...  Dasat betollll korang..!! 


 

3 ulasan:

Ann said...

ko la dlu kot mse skola kn???hehe

Miss PIJAOSIX said...

dah tu ayie ckp ape je kat ko eca?

hye, olicksya here :) said...

ann - ko ng azizol suke ckp mcm tu

along - ayie biase la i kiss u..waakakaaa

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates