Followers

30 September 2011

::NO T I T L E::

salam jumaat.. tamat la sudah sebulan beraya...!! alhamdulilah...!! pe yang bole aku ckp,
banyak rumah aku x beraya lagi...hihi.. x pe a taun dpn kalo umur panjang aku dtg k...!!!
pe yang pasti aku akan rindu kn rendang ayam atok aku, kueh sepet dye..peh sedap gile!! 
harap2 raya haji tak lame lagi dye buat la.. :))), tapi aku da xbole makan ayam lagi..sob..sob. :(((

ermmm tibe2 rase da lame tak melawa.. asyik keluar jalan2 pakai seliper x pun kasut hitam getah
yang da koyak rabak tuh je..!!! padahal kasut,high,sandel belambak kat umh, ..!! 
yang buruk2 tuh jugak aku suke... errmmm, da lame x facial, b4 raye aritu aku de wt,
tapi spa tuh hampeh, samat la x jahanam muke aku..!!! kalo tidak see u in court...
kalo blk kg nk wt body massage la..murah je kat kg aku tuh,sejam RM15 memey puas hati la..!
tapi kalo nk wt kene book dlu.. sebab nya doktor2 sume wt dekt situ..hihihihih

kalo keluar ng tunang aku memey kene makeup..!! dye lg pndai dr aku taw... cm2 dye tawu,
blusher la,eye shadow la, eye liner la.lip gloss la,fondation la..tuh la ni la..hihihihihih...
kadang2 tuh aku mls nk pakai eye liner,dye la tolong pakai kn..hehehe..pandaiinya ayie...
skg ni pulak dye sibuk suh aku senaman la, joging la tu la ni la..hihih..
pape pn aku suke kn nyaa, love u...muah3...


2 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

jom jogging ini sabtu....hihii

hye, olicksya here :) said...

betol2 la..jum sabtu ni nek broga ayie kn dee...

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates