Followers

11 July 2012

hanya sekali lafaz

02.06.2012 MALAM
Alhamdulilah dengan sekali lafaz,aku sah digelar seorang isteri kepada hazri aka ayie, masa tu hanya Allah yang tawu cmne aku nye perasaan...gembira,suka,sebak,sedih semua de, tapi semua dpt dikawal, dan ku panjatkn kesyukuran sbb Allah makbul kn doa aku, aku pn tak sangka aku akan berkahwin tahun ni, aku bersyukur sangat ², sebab dye jodoh aku...  alhamdulilah, yang paling penting restu ibubapa, arhhh sedih la plak da tak dapat tido bawah ketiak mak lagi, aku rindu kan dorang, walaupun hari2 aku jumpe...


masa di ijab kabul
aku sangat² berpuas hati dan berterima kasih dekat mereka ² ni
1. makeup nikah/sanding - kak liza
2. pelamin - kak suri
3. baju.tudung.veil, sume sendiri..
bagi aku simple n cantik.. ( suke suke suke suke)


1 ulasan:

Fazleeayu said...

tahniah ! selamat pengantin baruuu :)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates