Followers

27 July 2012

Kedai kain rakyat 1malaysia

salam,

masih belum terlambat aku ceritakan...
1st day pembukaan kedai kain 1 malaysia,
secara kebetulan aku terjebak singgah,
serioz tak tahu masa tu hari pelancaran nya,
masa tuh nk g hantar barang dekat hulu langat,
selalu aku masuk sane tak penah² jem teroks,(waktu malam)
tp siang jgn ckp la..kalah jem dkt kl kalo pepagi dkt sana..(abg aku ckp)

dengan penuh confident, aku terus masuk, mak datok,
ramai gile babeng orang... sampai sale gurl situ tertido celah² kain
sadis tengok..hehehe.. mata da rambang, sume kain rase nak angkut bawak balik,
masa tu aku de ambik 3.4pasang kain, seriozly murah!!
bila nak bayar Q jgn ckp laa..

dengan hati hampa, 30minit aku dok pilih kain,
balik dengan tangan kosong so sad !!!!!!
tak sanggup mak jemah nak beratur pepanjang...

tapi aku akan pasti kan.aku kan pergi lagi..
nak blanje hubby baju melayu...kikikikiki
murah kot baju melayu da siap...!!
baju kurung pn bole tahan cantik, sesuai dengan harga,
kompom uols teruja......
heeeeee ............


p/s : PM tolong ada kan minyak pelincir 1malaysia 

.

2 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

Jangan la mintak minyak jer...mintak jugak la benda lain...seperti sependa 1 malaysia. Buy 1 free 2

GADIS INI said...

spnder 1msia pasti gatal2...haha

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates