Followers

11 July 2012

RAJA SEHARI

03.06.2012
hari persandingan aku... wah masa ni totaly aku semangat gila...tak saba nk jadi raja sehari,,
dalam masa yang sama aku tak saba nak settle cepat nak tido awal..hahaha ......
masa 2 aku still deman+seleseme+suara tak de.. tapi aku tetap ceria sebab aku tengok,
sedara mara aku dekat kampung semua datang, mber² sekolah,
kolej semua yang aku jemput datang,yang tak di sangka2 datang, pun datang,
peh time tuh teharu gile..sampai aku lupe yang aku sedang sakit...hahaha...

siap karok lagi tu lagu ombak rindu,(diri sendiri offer nak nyayi) dgn hubby,
suara jangan cakap la,kejap ade kejap tak de,masa tu  da tak pikir nak malu ke pe,
bedal je... sampai sekarang, aku teringat²,seronok sangat², hari/saat paling indah...
terima kasih tak terhingga dekat family sbab dorang la paling banyak bantu aku, susah senang dowg tetap bersama. aku, n aku hargai nya, now dah berakhir sudah pencarian cinta,
genap 7tahun aku berkawan.. serioz aku sayang, cinta,kat dye muahhhhhhhhhhhhh ^___________*
doakan kebahagian kami dunia n akhirat oke.. now bermula episod baru kami.... semoge Allah memberkati perhubungan kami ni.. Aminnnn

lagu kesukaan kami,(penghujung cintaku)
jum layan picture kami zasssssssssssssssssssssssssssssssssssss


 



link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates