Followers

25 July 2012

salam ramadhan



salam ramadhan,

hari ke 5 puasa, masih di beri kesempatan untuk menunaikan nya...
mlm 20 julai, solat terawaih bersama hubby, peh cm tak caya pulak,
aku g masjid  together dgn dia, sebak tibe2... ok stop.........!!!

lagi tak percaya, aku bole bangun seawal 4.30am, masak tok bersahur,
cm dalam mimpi, aku ke yg masak ni.. sebab aku seorang yg sgt² pemalas,
pemalas nak bgun pagi, lagi² nak bangun masak bagi owg makan,
selalu bangun² tengok atas meja da sedia di hidang, tinggal nak baca doa je..hehehe

masak lemak cili api... masakan lemak pertama aku...!!
sumpah seumur hidup tak penah aku masak lemak,
demi hubby tercinta sanggup aku gagah kan diri mencuba,
tanpa mengikut resepi, men bedal jeee.... (berjaya)
hubby ckp sedap... wink wink wink (:

ok laaa jam da menunjukkan 4.30pm, so bole kemas² meja kol 5 nak balik, tata

nota hati :: teringin nak makan tepung pelita, mana nk carik yang sedap erk???jeng²

2 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

awak...

tak bagi pun rase masak lemak you

GADIS INI said...

mmg sj xnk bg u rase..t hari2 u mtk lagi..hehehehehe

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates