Followers

09 August 2012

PERSIAPAN RAYA

salam ramadhan guys! <3 p="p">
rasa cm baru puasa,serioz x rasa lapa dan dahaga,seronok puasa taun ni,
baru perasan minggu depan kita raya....
serizo cepat nye masa berlalu... dalam diam² aku da 2bulan kahwin..heee
achaner tu ................!ah cm tu laaa

persiapan raya tahun ni very² seronok n beronok²..
baju raya aku taun ni 4 pasang, hubby sepasang je !hee
sempat singgah jalan TAR, shoping shawl,baju kurung,pin shawl,
best gyle, sbb aku g waktu owg berbuka...sume kedai kosong,
senang nak memilih...after kol 8.30, haremmmmmmmmm!!phui
bapak ramai gyle owg.. samat aku da siap2 bayo..
pe lg cabut balik umh makan nasi minyak.. heeeee

di kesempatan ni.. aku nak mintak maap,
segala kata cacian yang telah ku tuliskan,
membuat kan ku rasa nak mintak ampun ampun ampun.....heeeee

p/s : selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin 








2 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

salam u...

awalnye mintak maap.........!!! heee

E'in said...

best laa raya tahun nie sbb dh ade suami.. :)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates