Followers

24 October 2012

hentikan makan ABC acai berry

peh...... ramai rupe nya keng kawan aku makan ACAI BERRY ni... patot la nmpk kurus!!
dan ramai cakap product/supplement ACAI BERRY ni bagus... sapa cakap tak bgus kompom kne tiaw,
dgn saller/agent....

yea sp xnak kurus kn.. lagi2 de kawan aku ni nk kwen bln 11 sanggup makan acai berry,
ni sebab tak tawu product ni de bahan beracaun, lepas makan muntah2, tercirit birit..
selamat tak de pape.. lepas tu da jd cm tuh.bole lagi nak makan..mmg tak serik2 kan...hmmmmmm


product ni dr  china, tapi de jugak kate dr indon, so dr mn yg betol,
china jual sini  dengan RM10. agent up smp RM70-80...
kalo beli borong dapat la RM48,
TAPI pe yang pelik cmne doang bole cakap product ni de kelulusan dr KKM,
kesian dekat orang yg beli..dalam paper tulis bnyk orang mati sebab makan Acai Berry ni..
Nauzubillah,kepada siapa2 yang da termakan mtk2 xjadi pape la kat korang kan.
sbb de side effect dekat jantung,ginja,stroke, bole membawa maut,takot plak aku dengan product ni..

tegak bulu roma aku bila masuk paper product Acai Berry ni...
sbb product ni mmg laris cm pisang goreng..
aishhh pape pn berwaspada la beli barang.. aku plak cuak sekarang ni...
aishhhh... -____________- maaf terEMO.


0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates