Followers

29 November 2012

Msia Vs Loas

MALAM TADI, 28.11.2012

tak menyesal aku tengok... fuhhh tahniah buat HARIMAU MALAYA,

tapi2.. patut nya loas 0 tak patut de 1 gol PUN...
sebab bagi aku loas main tak de hebat mana....

MALAYSIA 4 vs LOAS 1


OK2 aku tak perlu cite panjang2 korang sume da tengok,

dah nampak hasil dye cmne kan...

so aku tak sabar nak tengok bola sabtu mlm,

MALAYSIA VS INDONESIA..

TARGET 2-0 


harap harimau malaya dapat mengaummmm bukan menguap ok...


p/s: tadi  aku terbaca 1 comen, berbunyi aku tak  minat rajagopal!!
sp suh ko mnt rajagopal...  orang minat la bola,rajagopal pn nk isu..hahaha,
terbahak2 aku gelak..



3 ulasan:

Miss PIJAOSIX said...

Sabtu ke ahad?

GADIS INI said...

sabtu kan

Zieka said...

done follow ..tqvm..jumpa lagi..tinggalkan jejak..
http://wwwpesona-zieka.blogspot.com/

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates