Followers

18 December 2012

18week pergerakkan pertama

Alhamdulilah semalam aku da rase pergerak kan pertama,
mula2 pagi tu rase senak2 je perut, smp la aku balik kerja, 
senak2 tu terasa,tak de la sepanjang hari, 2jam sekali rase..

sebelum nak solat mgrib, aku sandar dekat katil,

aku pelik pe yg senak sgt perut ni,
aku tak de la tengok perut, usap2 pakai tangan je..
mlm td ase nak tengok,aku perhatikan je.. 
sebab de terasa denyut2, sekali nampak dia golek2,
kiri ke kanan, , lepas tu hilang...terasa keras, best

myb aku da rasa pergerakkan dia yang aktif tu, 

teruja sgt first time la katekan,
seronok sangat2...nama dia pn da de, daddy dia bagi...hehehe
semoge awk baek2 di dlm ye syg.. mumy tak saba ni..huhuhu


18 minggu perkembangan fetus



0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates