Followers

04 December 2012

sudah 4bulan

huhu kejap je masa berlalu now aku da 17minggu,
sekarang aku da mula rasa macam2..
betol cakap orang lepas abes semester pertama,
susah nak tidur malam,now aku tengah mengalami,

stress sgt bila 2,3pagi terbangun sebab tak selese nak tidur,
pusing kiri pusing kanan, hasil nya tetap sama, 
last2 aku tidur sandar..

arhhh serioz skg tgh tak selese nak tidur malam,
(sambil 2belah tangan garu kepala)...
tambah pulak skg, kerap sakit gigi,
bila g kilinik doc check gigi aku sume nya okeh..
huwaaaaaa, sabo jea.....

12.12.12 nak g check up..malas nya rasa nak g,
nak ambk darah lagi adoii tak sukenya, sakit tahu tak!!!!!
hmmmm lapa nya sambung bfst dlu...
perkembangan fetus hamil 17 minggu

2 ulasan:

faraa haniey said...

wah,tahniah!!:DD

Kenari Putih said...

Mcm tu lakan, mak buyung, tpi bila bb dah keluar lg la mencabar.. Hihi.. Nikmat tdor tu mmg tak ada dah.. :)

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates