Followers

10 January 2013

2x Pitam

lately ni, aku selalu sakit2 nak pengsan....
dah 2x masuk ni aku nak pengsan,
1st masa teman hubby shopping, tiba2 rase laen mcm,
dah tak nampak orang.. aku da tlarak nak berdiri,
aku cr kerusi nak duduk xde, last2 aku jmpe tangga,
aku duduk sampai aku ok, enth la tibe2 jd cm tu,
hubby trus bawak aku g kete blk rumah...


ari selasa lepas, teman kakak g pasar mlm dkt putrajaya,
smp kol 6 kol 9 baru blk rumah...
kali ke 2 aku jd cmni, tengah Q nk beli laksa rasa laen mcm,
masa ni ok lagi, aku pn terus kan pusing2,
lagi sekali, ni da betol2 ase laen mcm, smp jln pn da tak betol,
owg mula tegur aku kenapa dik, kenapa dik,kenapa dik,
nak g hospital x...masa tu aku da tak ingat pe, sebab aku da
terduduk, aku rasa muke aku berpeluh2, setengah jam jgk
aku keseorangan terduduk, call hubby pn xangkt :((

masa tu kakak aku xtawu dekat mn , sebab aku g tmpt laen,
dye g tmpt laen... last2 jmp dekat kereta,
masing2 xlarat nak bwk kereta, last2 betapa dalam kereta,
setengah jam rest baru blk rumah...

huwaaa tkt sgt jadi cm tu lg...
semoge aku kuat.....



0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates