Followers

02 January 2013

Hello 2013

hari ke-2..

tahun ni sambut tahun baru dekat putrajaya, 
dengan hubby, abg, n anak buah..
seronok jgk la, sebab da lame tak kua melepak smp memalam buta,
2 pagi smp rumah  + jammed 

hanya Hubby sowg je tny  pe Azam aku tahun ni..
blur sekajap, sebab aku pun tak de set kan
pape dalam otak aku ni azam 2013.. 
just pe yang aku ingin kan, 
aku nak menjadi seorang isteri yang solehah, n
dapat menjadi seorang ibu yang baik, Insyallah bulan 5 nanti, 
Amin doakan aku k...


Semoge rezeki aku n Family terbuka luas, 
dan di permudahkan segala urusan,N nak mdekat kn diri,
dengan nya selalu,Insyallah Amin..
Laa Ilaa HaillAllah




0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates