Followers

06 August 2013

40week 4day

finally berjaya login, pegh boleh plak lupe pasword, tekan punye tekan selamat dpt bukak..
wah seronok nya, ramai betol n3 pasal raya, kueh raya baju raya, duet raya, bonus raya. best2..

18.05.2013
setelah 40minggu4hari bawak perot, Alhamdulilah baby keluar dengan Jaya nya di hospital PPUKM,
Hanya Allah je tawu betapa aku bersyukur n gumbira saat2 tu... lahir la seorang makhluk Allah,
yang di Beri Nama EvaNurMedina Binti Hazri, keluar je dari perot mummy,
SubhanaAllah comel sungguh anak dare mummy sowg ni, tak sangke betol, dah ade anak,
seronok sgt, keluar seketol je berat 3.47kg...

rasa kejap je masa berlalu, couple tahun 2005  tunang 2011 kawen 2012 ade anak 2013,
sekejap jeee, hahahaha sampai sekarang mcm tak percaya, bila tidur, tengah2 de baby..
hehehehe, ok la babai, selamat hari raya uols..

Dia SegalaNya #EvaNurMedina #18.05.2013







0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates