Followers

14 August 2013

berpantang 44hari

Alhamdulilah setelah selamat bersalin, kene berpantang lak,
mula2 berpantang tu, pegh sedap gila makanan, yela makan rebus2 je,
nmpk berselera la. bila da masuk 2minggu aku mula bosan,
nasi tengok aku, aku tengok nasi,nak makan pn tak lalu,
apa kan daya, bedal jela,demi anak ku..

menu berpantang 44 HARI AKU
1.NASI
2.SUP IKAN HARUAN
3.SAYUR SAWI
4.IKAN MERAH
5.IKAN TENGIRI
6.IKAN SELAR
7.IKAN BILIS
8.AYAM
9.MILO PANAS
10.KOPI
11.BISKUT/ROTI
12.KOKO KRUCH
13.OREN/APPLE

ni la menu aku hari2, mood berpantang , ok2 je,
selamat dapat suami yang memahami mood aku,
boleh tolak ansur, jge baby bersame hehehe,
sayang sangat2 dekat daddy n eva, muahhhh.











1 ulasan:

Kenari Putih said...

Wah, ye 2nd week pantang mmg rs bosan dah.. Hihi.. Tapi pejam celik pejam celik layan bb dah abis dah pantang... Kalo pulak dah mula bt keja2 rmh, lagi le.. Rs cam bibiks, hihi

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates