Followers

18 June 2014

10week

alhamdulilah,

kalau nak ikut pengiraan aku harini sudah 10minggu 2hari aku mengandung..
hehe, aku ni ada masalah pitam... pitam yang tiba2 gelap rasa nak tumbang ..
tapi memang dah penah tumbang!!tiba2 rasa susah nak bernafas..
Ya Allah kalau pitam tiba2 datang memang mengucap panjang..feel lain macam kot..

selamat ada suami yang baik lagi penyayang.. dia sangat2 memahami..
kadang2 kalau aku tengah dok basuh pinggan ke,sapu sampah ke,
tiba2 rasa pening, pandang dinding hitam je..cepat2 kene duduk minum air banyak..
kadang2 en.suami memang tak bagi aku buat kerja,
dia suh aku tidur n rehat.. tapi aku plak jenis tak suka layan2, sakit2 ni kene kuatkan diri juga.
tapi tu la apakan daya.. bersabar la..sakit itu kifarah dan menghapuskan dosa kecil kita, dan
sakit jugak akan lebih mengingatkan kita akan kematian...Allahuakbar...!!

anak mommy eva nur medina pun sangat baik.. dia tahu mommy dia tak sihat,
asyik dok kiss2 je pipi mommy dia ni je.. tibe datang gatal dia nak kiss perut...
manja sungguh anak mommy tu.. mommy sayang eva sangat2...
eva kalau dekat rumah dia baik sangat,pandai main sorang2,senang cita,
pandai bawak diri.. kalau nak susu baru cari mommy or daddy...
tidur malam pun dah tak mintak susu dah..lena laa daddy eva tuh tidur kan..huhuhu

selamat mengandung no.2 ni tak ada muntah2..masa mengandungkn eva dlu 2,3bulan jugak muntah,
yang no.2 ni lain pulak,selera makan pun kelaut...kadang2 pun paksa jugak makan...
makan nasi lagi la tak lalu,makan buah jela tak pun koko krunch tu jela boleh hilang kan rasa loya tekak ni...
pape pun aku bersyukur2 sangat, dikurniakan suami dan anak yang baik...
alhamdulilah.. barakallah...

sekarang aku baru rasa lega, bila dah bagitahu boss aku mengandung, boss nampak happy,
aku lagi happy tuh tanda yang positif, sebab stat aku cakap dah mengandung,
boss pun layan aku baik punye!!dia plak over excited tanya macam2..
hehe malu hakak okay...boss macam tak caya tapi tu la hakikat nya,
sebab ramai pertikai kan sebab aku czer,,bila czer mesti lepas 3tahun baru ley mengandung,
dan czer jugak berbahaya,smp ada cakap jahitan terburai la apela, aku dah tny doctor,
memang tak ada istilah terburai lagi., hahahah(tq doctor bagi pesanan positif)
sebab mereka tanya aku tak plan ke,tak itu ini ke..actualy aku bukan jenis main bantai okay!!
tapi rezeki Allah nak bagi kan tanpa kita duga...dan aku bersyukur sangat2...
aku yang buat ni lagi tak caya..kita tak tahu kuasa Allah, kun faya kun...
kadang2 susah nak explain dengan orang tak tahu qada dan qadar Allah...
ok la kerja pun dah memanggil, terover acting plak n3 kali ni..hehehe
sekali sekala kite kene lepas kan..fuhhhh!!!!

10minggu





0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates