Followers

04 June 2014

Pregnancies No.2

Alhamdulilah,syukur ke hadrat ilahi atas rezeki Allah S.W.T ini...

totaly memang tak sangka n tak bajet langsung akan mengandung secepat ini,
Bajet 3 tahun lagi,hari2 borak dengan husband "konon2"
nak plan mengandung bila eva dan pandai jalan,dan pandai cakap nak " ADEK", hehe

bulan 4 aku last period, masuk bulan 5 tanda2 nak period tu ada, muke naik pimple,
seketul, aku klo nak period tanda pimple mmg wajib ada biar pun seketul,
ni nak masuk 7mei tp period tak datang2 maybe bulan ni lewat kot ...


20mei,
 aku g hospital cucuk eva setahun...
tibe2 rase lain macam pitam, period da lewat sangat ni,
hati rasa macam sesuatu, beli la pregnant test dekat farmasi...

sampai rumah 3lebih tak sabar2 nak test...
sekali laju je line tu naik..
Ya Allah masa ni rasa macam tak percaya,
terus tnjuk hubby, dia biasa la malu2 kuncing!
tanda gembira...

aku rasa macam tak caya ada budak dalam perut ni,
lepas 3 hari aku beli lagi pregnant test,
test dekat office, sekali lambat plak naik,
tgu 10mnt baru nampak 2line tu pun cair...
hati mula rase mengandung ke idok ni.... aishhhh


25mei,
aku rase macam tak puas hati,
hubby ajak jum g scan,
sekali memang betul,nampak heartbeat,
mase tu YaAllah baru la aku betul2 percaya..
happy sampai nangiss, besar sungguh rezeki Allah bagi ni,
Alhamdulilah...


patutlah aku makan benda masam2,
sedangkan aku memang tak suka sebelum ni,lagi2 mangga muda !
lepas tu aku cepat letih, tidur pun awal, kol 9 da masuk tidur,
selamat ade daddy dia boleh jage eva,
hubby asyik cakap mesti mummy pregnant masa eva dulu cmni la...
mase hubby cakap tu aku " masuk telinga kanan keluar telinga kiri "
tak de mood nak layan...hahahahaha tapi masin mulut hang naaa...

YaAllah,Peliharan anakku selama  di dalam kandunganku dan sembuhkan segala penyakit,
sesungguhnya engkau maha penyembuh dan tiada sembuhan melain dengan penawarmu,
YaAllah lahirkanlah dari kandunganku ini dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera,
YaAllah, jadikanalah anakku ini sihat,sempurna,cerdik,berakal dan berilmu serta beramal soleh,
YaAllah, elokkanlah perangainya,fasihkanlah lidahnya dan merdukanlah suaranya untuk membaca
Alquran dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W

Amin Ya Rabbal Alamin....



1st test


2nd test

.... tara ...




0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates