Followers

25 June 2015

PENJUAL ONLINE PENIPU

Siapa yang baru nk berurusan dengan dia mohon berhati2 dengan 

PENIPU ONLINE BERNAMA 



NUR AINI FARHANA BINTI ROSLI
.
.
011‑3173 2746


NO IC : 910404-07-5344


AKUAN MBB : 107096329520

AKAUN CIMB : 70539799246


HUSBAND NAMA : CHE NORKHAIRI BIN CHE SHUKOR
 

sebelum beli pastikan anda google dulu no akaun dia okes...
semoge ini dapat membantu rakan yang lain...

....................................................................................................

maybe bukan rezeki aku & anak aku... 
aku de beli storller online  macam dalam gambar korang nampak tu..
tak sangka bulan ramadhan yang mulia ni masih ada lagi manusia nak menipu..
terkilan betul rasa, ratusan ringgit kot...

tak pe la maybe ada rezeki lain nak masuk tu...
saba la wahai hati...

.......................................................................................................

rupa2 nya dah banyak orang minah ni menipu...
kebetulan masa aku kene tipu tu, dia baru tukar nama facebook..
ramai yang PM aku ckp depa beli hp,barang baby duit dah bayar barang tak pos..
lapas tu minah ni block aku dekat facebook..  ingat eh aku memang tak akan HALAL kan duit tu,
selagi media sosial ni ada,  
memang aku akan post detail kebawah ni dekat semua group online...

NOTA KEPALA: KEPADA KO SI PENIPU SELAGI KO TAK BAYAR HUTANG AKU SELAGI TU AK TAK AKAN DELETE POST NI.. NOKTAH!!!!


KES BELUM SETTLE LAGI !!1




0 ulasan:

link kengkawan

>

HB

 
GADiS iNi. Design by Exotic Mommie. Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates